Outfit - Mint Aztec

7:29:00 AM


Hiyaa darlings! Although it's September and temperatures are clearly getting colder, we still have occasional sunny days. And on those days I try to shoot as many summer outfits as possible. Imagine that you have to wait a full year to see what I've still have hanging in my closet. So here it is, one of the last summer outfits for this year!


Hiyaa darlings! Hoewel het september is en de temperaturen duidelijk zijn gaan dalen, hebben we nog wel occasionele zonnige dagen. En op die dagen probeer ik nog zoveel mogelijk zomer outfits te gaan shooten. Stel je voor dat jullie nog een volledig jaar moeten wachten op hetgeen ik nu in mijn kast heb klaar hangen. So here it is, één van de laatste zomer outfits voor dit jaar! 








Eye catcher of this outfit is surely my skirt with aztec print. Actually it is not a new item and I have actually already done an outfit with it last summer, remember this? Last year's outfit was slightly classier and more professional, this time I went more for the casual and girly look. Especially the back of the top makes the outfit finer and more feminine. Of course I have also chosen for this year's trends, such as the layered necklace. Oh yeah you can also see that I am downsizing regarding jewelry.


Eye catcher is deze outfit is toch wel mijn rokje met aztec print. Eigenlijk is het geen new item en heb ik er vorige zomer eigenlijk al een outfit mee gedaan, remember this? De outfit van vorig jaar was iets classier en professioneler, nu ben ik meer voor de casual & girly look gegaan. Vooral de achterkant van het topje maakt de outfit fijner en vrouwelijker. Uiteraard heb ik bij deze outfit ook gekozen voor de trends van dit jaar zoals de layered necklace. Oh ja zo zie je ook ineens dat ik meer en meer downsize wat betreft juwelen. 







As the outfit location, we found the ideal path that ended in a heritage castle. Real pretty, and it does give that extra bit of girlyness. Ok cobblestones were perhaps not the best ground for my killer heels, but a girl's got to do what a girl's got to do. Anyway, what do you think of this outfit? And what's your favorite version of the outfit anyway?

Voor de outfit vonden we het ideale padje dat eindigt op een erfgoed kasteel. Real pretty, en het geeft toch dat extra beetje girlyness. Ok de kasseien waren misschien niet de beste grond voor mijn killer heels, but a girl got to do what a girl got to do. Anyway, wat vind jij van deze outfit? En welke versie is jouw favoriet eigenlijk?





I'm wearing:
Jacket - H&M / Top - Hunkemöller / Skirt - H&M / Heels - Steve Madden / Earrings - Forever21 / 
Necklace - H&M / Bracelets - Unknown / Ring - Primark / Watch - Vintage


Stay up to date by following me on Bloglovin'FacebookTwitter Instagram

You Might Also Like

0 reacties

Like us on Facebook

Instagram