Outfit - Black, White & A Lake

7:34:00 AM



When in the weekend, the weather is good and the temperatures are around 20 degrees, I'm the first one outside with my camera and an outfit. Usually, to the dismay of my boyfriend who just want to have a quiet chill weekend, unfortunately, shouldn't date a blogger. Warm weather, all good, but the bright sun is a less positive story.

 

Wanneer het in 't weekend goed weer is en de temperaturen rond de 20 graden liggen, sta ik als eerste buiten met mijn camera en een outfit. Meestal tot groot ongenoegen van mijn vriend die gewoon een rustig easy weekend wilt, helaas, shouldn't date a blogger. Warm weer, allemaal goed en wel, maar die felle zon is een minder positief verhaal. 








The outfit I'm wearing today, is casual chic and fairly straightforward. A bit of a down to earth look - besides the towering heels - with a fashionable touch. The ripped jeans is ideal for temperatures around 20 degrees. I only show my legs at temperatures higher than 20 degrees, so a jeans with 'air vents' is ideal as compensation. Since I am wearing black and white, my heels are back in action.

 

De outfit die ik vandaag voor jullie klaar heb, is casual chic en redelijk simpel. Een beetje een down to earth look - buiten dan de torenhoge hakken - met een fashionable touch. De ripped jeans is ideaal voor temperaturen rond de 20 graden. Ik laat mijn benen namelijk pas zien bij temperaturen hoger dan 20 graden, dus een jeans met 'verluchtingsgaten' is ideaal als compensatie. Aangezien ik zwart en wit draag, zijn mijn hakken weer van de partij. 







The surroundings were beautiful, but the weather, or more specifically the sunlight was a little too bright. But you're a fashion blogger and want something, so you try to get it done. I'm not entirely satisfied with the lighting of the photos, but I was still able to make something of it and I think the effect still give something extra summery. Honorable mention for the boyfriend who survived this shoot again.

 

De omgeving was prachtig, maar het weer of meer bepaald het zonlicht was een beetje te fel. Maar je bent een fashion blogger en je wilt wat, dus probeer je het maar voor elkaar te krijgen. Ik ben niet helemaal tevreden met de belichting van de foto's, maar ik heb er toch nog iets van kunnen maken en ik vind het effect toch iets extra zomers geven. Eervolle vermelding voor de boyfriend die ook deze shoot weer heeft overleefd. 





I'm wearing:
Jacket - H&M / Top - Primark / Jeans - H&M / Heels - Zara / Earrings - Forever 21 / 
Necklace - Clouds of Fashion / Ring - Primark / Bracelets - H&M / Watch - Vintage / Bag - Zara



Stay up to date by following me on Bloglovin'FacebookTwitter Instagram!

You Might Also Like

0 reacties

Like us on Facebook

Instagram