Outfit: Leather, Pink & Glitter

7:39:00 AM


Hiyaa lieverds! Aangezien ik een maandje heb stil gelegen met het nemen van outfits doordat ik fotograaf-loos was, heb ik nog een aantal nieuwe spulletjes nog niet kunnen laten zien in een outfit post. Dit wilt ook zeggen dat sommige items eigenlijk nog van het zomer- of tussenseizoen komen, maar een 'true fashionista' is creatief en kan zomer items best wel fall proof maken. Challenge accepted! 
__________________________

EN: Hiyaa dears! Since I've stopped showing outfits for a month because I had no photographer, I still have some new stuff I didn't show you yet in an outfit post. This also means that some items are actually still from the summer or mid-season collection, but a 'true fashionista' is creative and can make summer items fall proof. Challenge accepted!





Het item waar het hier in kwestie over gaat, is het roze biker vestje uit deze outfit. Ik kocht het in september en het was instant love. Misschien herinneren sommigen zich nog dat ik een soortgelijk jasje had gezien bij Zara, helaas was dit een beetje boven mijn budget en heb ik het uiteindelijk niet gekocht. Uiteindelijk heb ik dus mijn droomvest toch wel gevonden voor een betere prijs, yay! Aangezien het een stoerder (maar toch wel classy op zijn eigen manier) vestje is, draag ik het samen met mijn faux leather legging en mijn roze glitter slip-ons. 
__________________________

EN: The item in question is the pink biker jacket from this outfit. I bought it in September and it was instant love. Maybe some people still remember that I had seen a similar jacket at Zara, unfortunately this was a bit above my budget and I finally didn't bought it. I ended up finding my dream jacket for abetter price, yay! Since it is a tougher looking (but still classy in its own way) cardigan, I wear it with my faux leather leggings and my pink glitter slip-ons.










Deze outfit is niet extreem herfstig, de roze kleuren toch althans niet, maar het is wel ideaal qua warmte voor het tussenseizoen en die herfsttemperaturen. De outfit vind ik zelf classy rock chick waardig ;) De foto's zijn deze keer ook weer door mijn broer genomen toen ik op bezoek was in Antwerpen, oh wat mis ik die stad ;)
__________________________

EN: This outfit is not really autumnish, the pink color at least not, but it is ideal in terms of warmth for the midseason and autumn temperatures. I think the outfit is kind of classy rock chick worthy ;) The pictures are again taken by my brother when I was visiting Antwerp, oh how I miss that city ;)




I'm wearing:
Jacket: H&M / Top: Esprit / Legging: Forever 21 / Slip-ons: Lipsy / Earrings: Vintage / 
Necklace: H&M / Bracelets: Twice as Nice / Ring: Nona / Watch: Festina



Stay up to date by following me on Bloglovin'FacebookTwitter Instagram

You Might Also Like

0 reacties

Like us on Facebook

Instagram